Záruční podmínky
Reklamační řád
IČO: 41290453, se sídlem Alej 17. listopadu 1739, 413 01 Roudnice nad Labem, zapsané na Obecním živnostenském úřadě vedeném MÚ Roudnice nad Labem, č.j. ŽÚ/185/2013/ASR/3, Sp. značka ŽÚ/185/2013/AR.
Definované pojmy uvedené ve všeobecných obchodních podmínkách mají stejný význam i v tomto reklamačním řádu.
Při uplatnění reklamace obdrží Kupující písemné potvrzení o reklamaci, tzv. reklamační protokol, který slouží jako potvrzení při vyřizování reklamace. Pokud Kupující zaslal Zboží k reklamaci prostřednictvím přepravní služby, obdrží reklamační protokol e-mailem.
- Úvodní ustanovení
IČO: 41290453, se sídlem Alej 17. listopadu 1739, 413 01 Roudnice nad Labem, zapsané na Obecním živnostenském úřadě vedeném MÚ Roudnice nad Labem, č.j. ŽÚ/185/2013/ASR/3, Sp. značka ŽÚ/185/2013/AR.
Definované pojmy uvedené ve všeobecných obchodních podmínkách mají stejný význam i v tomto reklamačním řádu.
- Kdy mohu zakoupené Zboží reklamovat?
- u nového Zboží 24 měsíců;
- u použitého Zboží 12 měsíců. Použitým Zbožím se rozumí pouze Zboží, které je takto označeno.
- Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
- oprava zboží
- výměna zboží za nové
- poskytnutí slevy na zboží
- vrácení peněz za zakoupené zboží
- Kde mohu reklamaci uplatnit?
Karel Schejbal, Terezínská 1692, 413 01 Roudnice nad Labem .
Zboží bezpečně zabalte a k zásilce přiložte vyplněný reklamační list, který naleznete níže.Při uplatnění reklamace obdrží Kupující písemné potvrzení o reklamaci, tzv. reklamační protokol, který slouží jako potvrzení při vyřizování reklamace. Pokud Kupující zaslal Zboží k reklamaci prostřednictvím přepravní služby, obdrží reklamační protokol e-mailem.
- Musí být Zboží zabalené v původním obalu?
- Budu za reklamaci něco platit?
- V jakém případě bude reklamace zamítnuta?
- Došlo-li k poškození Zboží prokazatelně nesprávným používáním (např. používáním v rozporu s pokyny uvedenými v návodu k použití nebo na obalu Zboží).
- Došlo-li k prokazatelně nedovoleným zásahům do Zboží.
- Uplynula záruční lhůta.
Reklamační formulář | |||
---|---|---|---|
(přiložte kopii daňového dokladu) | |||
Korespondenční adresa: Ing. Karel Schejbal, Terezínská 1692, 413 01 Roudnice nad Labem | |||
Telefon: 775109162, e-mail: karel.schejbal@tiscali.cz | |||
Číslo objednávky: | Datum doručení: | Datum odeslání reklamace: | |
Reklamující | |||
Firma: | |||
Příjmení: | |||
Jméno: | |||
Adresa: | |||
Telefon: | |||
E-mail: | |||
Reklamované zboží | |||
Objednací číslo | Název zboží | Množství | Cena |
Důvod reklamace/zjištěná vada | |||
Navrhovaný způsob vyřízení reklamace | |||
Podpis reklamujícího: | |||
Reklamace vyřízena: | Datum: | ||
Způsob vyřízení reklamace: | |||
Příjmení: Jméno: Podpis vyřizujícího: | |||